Adidas Y-3 primavara/vara 2014

Noua colectie Adidas Y-3,gandita de designerul japonez Yohji Yamamoto pentru Adidas benefiaza in acest sezon de grafica renumitului director artistic Peter Saville, ale carui desene hiper-colorate constituie baza unei colectii inspirata de zgomot digital, numita "Meaningless Excitement". Titlul este atat o critica cat si o  celebrare a culturii Internetului - culmile si adancimile acestuia-, precum si urmarirea neincetata a  urmatoarei activitati. Pe scena, acest lucru a fost vazut in mod clar in printuri acide-luminoase si sloganuri distorsionate, care invartite elegant, in partea de jos asociaza imbracaminte pentru barbati si femei.

Lansata duminica 8 septembrie 2013, in mijlocul orasului Manhattan, in cadrul saptamanii modei la New York , colectia de pantofi sport amesteca strictetea si eleganta croitoriei japoneze cu pictogramele vestimentare ale americanilor, cum ar fi tricoul si salopeta. Modelele au defilat pe podium pentru o performanta live, in timp ce din randurile din fata priveau Justin Bieber, Joe Manganiello, sportivii adidas John Wall, Iman Shumpert, Helen Schettini, colaboratorii adidas Jeremy Scott, Soo Joo Park, Andre Balazs, Misshapes si Ioanna Gika.

Aceasta colectie a servit drept dovada a stralucirii ireverentioasa a lui Peter Saville, renumit pentru albumul de lucrari de arta creat pentru trupe legendare precum Joy Division, New Order si Suede. Saville a gasit inspiratie in imensitatea Internetului, sacrificand imagini si cuvinte de pe forumuri online, mass-media si platforme de bloguri. Apoi a decupat si deformat aceste materiale intr-un mod ciudat de frumos, ce a constatat drumul spre stiluri clasice americane destructurate prin intermediul croitoriei japoneze.  Colectia a impins limitele autentice ale articolelor sportive americane prin alungirea formelor sale si deturnarea codurilor de stil, cum ar fi jacheta de baseball asortata cu un kimono. Acest lucru a fost vazut in tricouri marine polo voluminoase, jachete sport de lana supradimensionate, si sacouri simple pentru barbati, veste  moto si rochii vaporoase pentru femei. Piesele au fost unite printr-o paleta variata de nuante de visiniu si lavanda (de multe ori psihedelice), printuri de cutii bento, ursuleti de plus, pisoi si piese auto. Explorarile digitale ale lui Saville l-au determinat sa creeze un nou imprimeu, format prin dublarea si deformarea fotografiilor, de picaturi de apa pe ferestre de sticla intr-o hiper-reala panza hiper-colorata.   

Un alt punct culminant al colectiei adidas Y-3 a fost descoperirea unui concept de tesatura : tricotaje tehnice retro-reflectorizante, in care capsele sport aparent simple, de fapt emit lumina.  Aceste piese includeau mesaje ascunse vazute numai in conditii specifice de lumina- cum ar fi blitul unui aparat - crearea unui joc neasteptat pentru grafica rebela a lui Saville.  Spectacolul s-a incheiat cu un trio care iti taie rasuflarea, de rochii uluitoare in stilul couture-clasic al lui Yohji Yamamoto, ce a servit ca un memento al posibilitatii de infrumusetare.

Incaltamintea realizata de masinile stilului si simbolului, imbina elemente de futurism si de artizant.  Platformele s-au dovedit esentiale pentru femei si au fost realizate intr-un mod care te facea sa crezi au fost lucrate manual sau primitiv, sugerand mai degraba “stonecutting” decat “shoemaking”, si au fost acoperite in nuante stralucitoare amintind de vopseaua luminoasa a unei masini de epoca.

“Am gasit inspiratie in lumea noastra care se afla intr-o continua schimbare”, a declarat Yamamoto in culise. “Niciodata nu ramane neschimbata, si niciodata nu pierdem dorinta noastra fara sfarsit pentru nou”.

Saville a oferit explicatii suplimentare. “In anii ’70 ne-am dat seama ca ne putem defini prin moda, si acest lucru se intampla de 30 de ani”, a spus el. “Dar tinerii de azi stiu ca ei nu traiesc pentru moda, moda este vie pentru ei. Exista o anumita ironie a culturii personalitatii, acum suntem toti o parte si cred ca este necesar. Este intodeauna o atitudine puternica atunci cand scormoni un  pic de distractie la tine insuti".

  
  

  

Afla ce este nou

 
Vrei sa fii informat prin email despre reduceri, promotii si noutati?





  


  
  



  
  


  

Marturiile clientilor

 

Am ridicat personal comanda. Multumesc pentru serviciile dvs si pt seriozitate.

Camelia B.

Vezi mai multe marturii